سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























لیلیوم

عوامل زیادی در ریزش مو موثر هستند ، از دلایل پزشکی تا چگونگی تغذیه فردی و ... . در اینجا به عمده ترین آنها ، همراه با راه حل های ساده برای جلوگیری از آن اشاره شده است :

  • وضعیت سلامتی : وجود بیماری هایی چون سل ، دیابت ، عدم کارکرد صحیح غدد تیروئید می تواند در روند رشد مو اختلال ایجاد کند.
  • داروهای مصرفی : افرادی که تحت جلسات شیمی درمانی هستید و یا از داروهای ضد افسردگی ، آرتروز و امراض قلبی استفاده می کنند دچار ریزش مو می شوند.
  • عدم تغذیه مناسب  : پروتئین ها و املاح معدنی یکی از عمده ترین عوامل رشد و تقویت مو در افراد است ، کارشناسان تغذیه معتقدند کمبود هر کدام از آنها ( ویتامین ها ، آهن ، املاح معدنی ) تأثیر بسزایی در کاهش رشد مو دارد.
  • عمده ترین علل ریزش مو اختلال در کارکرد هورمون DHT است که ابتدا باعث ضعیف شدن ریشه مو ، نازک شدن آن و در آخر طاسی می شود . این هورمون به طور طبیعی بایددر جریان خون هر فرد آزاد شود. با متعادل کردن این هورمون ، موهای نازک و ضعیف شما دوباره تقویت می شود .

ابتدا با تشخیص دلایل فوق  و حتی در صورت لزوم مراجعه به پزشک مربوطه و مقابله می توانید دوباره سلامتی خود را  احیاء کنید. همچنین با طب سنتی و گیاه درمانی  مانند مصرف عصاره گیاهانی چون ریشه گزنه ، شیره ی سفید رنگ انجیر خام و تأمین روی و املاح معدنی مورد نیاز و موثر در تنظیم هورمون  DHT ،  مو های شما از ریشه دوباره تقویت و شروع به رشد می کند.

فرصت را از دست ندهید، بهتر است از همین امروز شروع کنید! با راهنمایی از مطالب ذکر شده و تأمین نیازهای بدن ، نه تنها کمک به تقویت و رشد موی خود می کنید بلکه سلامتی بدن خود را نیز تضمین می کنید.


نوشته شده در یکشنبه 90/12/14ساعت 9:12 عصر توسط باران بهاری نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin